VTIPY O BLONDÝNKÁCH

25.08.2011 12:37

Blondýnka jede po silnici a poslouchá rádio. Hlasatel vypráví jeden za druhým vtipy o blondýnkách, až to tuhle vytočilo a rádio vypnula. O chvilku později jela kolem kukuřičného pole a viděla tam blondýnku, jak vesluje v člunu. Zastavila, vyklonila se z okýnka a křičí: "Ty slepice! Přesně takové jako ty způsobujou, že se nám lidi smějí. Kdybych uměla plavat, dala bych ti co proto!"

 

Muž v letadle zjistí, že má místo vedle roztomilé blondýnky."Víte," říká, "slyšel jsem, že let lépe utíká, pokud se dáte do hovoru se společným pasažérem. Pojďme si tedy povídat." Blondýnka, která si právě otevřela knihu, ji zavře a řekne muži: "A o čem byste se chtěl bavit? "Hmm, nevím," řekne muž. "Což takhle kvantová fyzika?" "OK," řekne blondýnka, "to je zajímavé téma. Ale nejdříve se na něco zeptám já. Kůň, kráva i jelen jedí to samé - trávu. Nicméně jelen vyloučí malé kuličky, kráva placatou koblihu a kůň vdolek ze suchých hoven. Proč si myslíte, že to tak je?" Muž ohromen odpoví: "Nemám nejmenší tušení." "Tak mi řekněte," odvětí blondýnka, "jak je možné, že se cítíte kvalifikovaným pro diskusi okvantové fyzice, když neznáte ani hovno?"

 

Sedí dvě blondýnky v kavárně a ta jedna se ptá: "Tak co? Jak si složila řidičák?" Druhá blondýnka smutně odpoví: "Ne, vyhodili mě." "Vážně? Ale proč?" "No, protože před kruhovým objezdem bylo na značce napsáno 30, tak jsem ho 30× objela!" První blondýnka na to: "A nepřepočítala ses?"

Dvě blondýnky jdou do lesa pro vánoční stromeček. Po dvou hodinách hledání se jedna zeptá té druhé:
"Tak co?"
"Ále, nikde nic."
"Víš co? Tak vezmeme nějaký bez ozdob."

Baví se dvě blondýnky na letišti: „Já nechápu, jak vůbec můžou ti teroristé tak velké letadlo unést.”
„Ty jsi ale koza! Vždyť oni ho neunášejí na zemi, ale ve vzduchu... Když je tááákhle malinké!”

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.