VTIPY

29.01.2011 10:24

 Jde takhle prase po ulici a potká psa a říká : "Psí počasí!" A pes na to : "Svinsky leje."

 

„Proč se ten pes tak vyhýbá náměstí?“
„Ale zmínil jsem se před ním, že je tam bleší trh.“

 

Jde boxer po ulici a vidí v okně jezevčíka.
„Pojď ven“, povídá mu.
„Nemůžu, jsem tu zamčený.“
„Tak skoč“, poradí mu boxer.
Ale jezevčík odpoví:
„Jo, a dopadnu jako ty.“

  

Stojí dvě blechy u autobusové zastávky a povídají si o svých starostech.
Najednou se k nim blíží bernardýn.
„Tak ahoj,“ řekla jedna, „mně už to jede...“

 

Hajný se chlubí v hospodě, jakého měl chytrého psa:
" Pánové, jak velký kus dřeva jsem mu ukázal, tak velkého zajíce ulovil. Škoda, že ho už nemám."
" A co se mu stalo?"
"Minulý týden mu stará ukázala žehlící prkno a od té doby se ještě nevrátil!"

  

Sedí takhle chlápek na lavičce, vedle něj na zemi sedí pes. Jde okolo nějaká panička, která se tak mile na psa podívá a ptá se pána:
" Kouše váš pes?"
" Ne, můj pes nekouše." 
Tak se paní ohne k pejskovi - a raf, půlka rukávu pryč, trocha krve by se taky našla. Paní se začne rozčilovat:
" Pane, vždyť jste říkal, že váš pes nekouše!" 
"No taky jo! Ale tohle není můj pes."

  

Zvoní telefon. Zvedne ho pes a povídá:
"Haf!"
"Haló?"
"Haf!"
"Nerozumím."
"Haf!"
"Jakže, prosím?"
"H jako Hugo, A jako Adam, F jako František: Haf!"

 

Když u předního vchodu vašeho domu zvoní manželka a u zadního vchodu štěhá váš pes, koho pustíte domů jako prvního?

(Samozřejmě psa. Ten přestane štěkat, jakmile mu otevřete.)

 

"Je nejvyšší čas, abys skočil do sámošky!" přikazuje manželovi jeho žena. "Ale drahá, vždyť tam leje tak, že by psa nevyhnal," protestuje muž. "A kdo ti říkal, abys bral Azora s sebou?"

 

 

Přijde nevidomý do obchodu, na vodítku slepeckého psa. Postaví se doprostřed místnosti, popadne psa za ocas a roztočí ho nad hlavou.
Prodavač se ho ptá: "Co to děláte?"
"Jenom se tak trochu rozhlížím," odpoví slepec.

 

Jde slepý a jednooký k babičce, jdou lesem a najednou si jednooký větví vypíchne i to druhé oko a povídá: "Tak jsme došli." 
Slepý na to: "Ahoj babi.

 

Jdou dva malomocní po ulici a potkají známého který je pozdraví. Jeden malomocný mu odpoví a tomu druhému odpadne kousek masa. Ten co odpověděl na pozdrav toho druhého pokárá: "To jsi celej ty. Místo abys pozdravil, tak zase jen něco utrousíš."

 

Prochází se doktor po blázinci a rozhodne se vyzkoušet si inteligenci svých pacientů. Vejde do pokoje, kde jsou tři blázni a zeptá se prvního:
"Kolik je dva a dva?"
"Pátek."
Nevadí, zeptá se druhého:
"Kolik je dva a dva?"
"Letadlo."
Tak ještě zkusí toho třetího:
"Kolik je dva a dva?"
"Čtyři."
"Výborně a jak jste na to přišel?"
"Jednoduše - vydělil jsem letadlo pátkem."

 

James Bond

“Jde James Bond do ZOO a vidí tam velblouda. Jde k němu a říká: “Jmenuji se Bond, James Bond!”
A velbloud na to: “Jsem bloud, velbloud!”
  

Šíleně se nadřu...

"Hele, Franto, co ty vlastně děláš?"
"Ale, mám zodpovědnou práci, mám pod sebou 500 lidí a šíleně se nadřu."
"A to děláš někde ředitele ve fabrice?"
"Ne... sekám trávu na hřbitově."
  

Zpět

Blog

VTIPY O PEPÍČKOVI

25.08.2011 12:41
  Pepíček: "Tatínku, dnes jsem ušetřil 10 korun!" "Jo, a jak?" "Běžel jsem celou cestu do školy za autobusem." "Tak zítra běž za taxíkem, ušetříš dvě stě!" Pepíček křičí: "Mami, to maso je hrozně tvrdý!" Maminka odpoví: "Mlč a jez, vždyť víš, že byl dědeček starej!" Přijde Pepíček...
>>

VTIPY O BLONDÝNKÁCH

25.08.2011 12:37
Blondýnka jede po silnici a poslouchá rádio. Hlasatel vypráví jeden za druhým vtipy o blondýnkách, až to tuhle vytočilo a rádio vypnula. O chvilku později jela kolem kukuřičného pole a viděla tam blondýnku, jak vesluje v člunu. Zastavila, vyklonila se z okýnka a křičí: "Ty slepice! Přesně takové...
>>

KRESLENÉ VTIPY

28.02.2011 17:37
       
>>

BÁSNIČKY O PSECH

28.02.2011 17:18
 Pes věrný a nezávislý Kokršpaněl si svou hedvábnou srstí, dlouhýma spadajícíma ušima a smutným pohledem dobyl celé generace. Už W.Shakespeare roztáhl při pohledu do melancholických očí španěla a vyjádřil to ústy Heleny ve Snu noci svatojánské. Já jsem tvůj pes, tak bij mě jako psa a já se k...
>>

PSÍ ZÁKONY

28.02.2011 17:16
 Zákon exhibiční: Pes začne vykonávat velkou potřebu na místě, kde je v dané chvíli největší koncentrace chodců, většinou vašich sousedů.   Zákon mediální:  V obývacím pokoji obsadí pes to křeslo, z něhož je nejlíp vidět na televizi.   Zákon rozměrnosti: Čím většího psa máte,...
>>

Citáty o psech

28.02.2011 17:07
 Můj kokr je můj nejupřímnější obdivovatel. Miluje mě, aniž četl mé knihy.   Psi nejsou celým našim životem, ale díky nim je náš život úplný.   Pes není "skoro jako člověk" a neznám větší urážku psí rasy, než je toto přirovnání.    Pes a člověk mohou vytvořit tak...
>>

PRO ZASMÁNÍ

27.02.2011 18:08
  Proč je skvělé býti psem Nikdo od vás nečeká, že se budete pravidelně každý den koupat.  Když vás někde svědí, klidně se podrbete. Špatné jídlo pro vás neexistuje.  Kost ze zverimexu vás zabaví na celé hodiny.  Když vám narostou chlupy na...
>>

ANGLICKÝ KOKŠPANĚL

29.01.2011 11:29
 Anglický kokršpaněl (anglicky English Cocker Spaniel) je jedno z nejstarších plemen loveckých psů – slídičů. Název se odvozuje od anglického slova woodcock (sluka). Je to oblíbený společenský a výborný lovecký pes, který je schopen slídit i aportovat. Historie...
>>

VTIPY

29.01.2011 10:24
 Jde takhle prase po ulici a potká psa a říká : "Psí počasí!" A pes na to : "Svinsky leje."   „Proč se ten pes tak vyhýbá náměstí?“ „Ale zmínil jsem se před ním, že je tam bleší trh.“   Jde boxer po ulici a vidí v okně jezevčíka. „Pojď ven“, povídá mu. „Nemůžu, jsem tu zamčený.“ „Tak...
>>

VÍTEJTE NA MÉM WEBU

28.01.2011 16:37
 Dobrý den, VÍTEJTE NA MÉM WEBU! Jsem ráda, že jste navštívili naše stránky a doufáme, že se stanete stálými návštěvníky. 
>>

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.